Részvételi feltételek, adatvédelem

ÁLTALÁNOS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
A jelen Általános Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: ÁFF) a Csiky Gergely Színház és Kulturális Központ Közhasznú Nonprofit Kft. (továbbiakban: Szolgáltató vagy Eladó) által kínált szolgáltatás és annak igénybe vevője (Felhasználó vagy Vevő) között létesítendő szerződéses kapcsolat feltételeit tartalmazza.


I.A SZOLGÁLTATÁS TÁRGYA
I./1. A szolgáltatás tárgya a Szolgáltató által 2023. június 5. napján tartandó „Meseautó” című előadásra, illetve 2023. június 6. napján tartandó „A Riviéra Vadorzóira” című előadásra szóló páros (2-2 db) „kulisszajegyekre” történő licitálás. A licitálás időtartama 2023. május 15-31. napjáig tart.
A nyertes ajánlattevő Felhasználó az aukció lezárását követően jelen ÁFF-ben meghatározott követelményekkel adásvételi szerződést köt Szolgáltatóval a páros jegyek tárgyában.


II.REGISZTRÁLÁS
II./1. A licitálásban való részvétel regisztrációhoz kötött.
II./2. A regisztrációval a Felhasználó elismeri, hogy természetes személy, aki 18. életévét legkésőbb a regisztráció napján betöltötte, és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szerint nem cselekvőképtelen (Ptk. 2:8. §.), vagy 14. életévét betöltötte és nem cselekvőképtelen (Ptk. 2:11-12.§). Egyebekben 14. életévét be nem töltött kiskorú személy regisztrációjához törvényes képviselő hozzájárulása nem szükséges, ugyanis a nyilatkozat a mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt céloz, és különösebb megfontolást nem igényel (Ptk. 2:14.§).
A regisztráció és a szolgáltatás használata folyamán a Felhasználó köteles a hozzá köthető, valós adatokat megadni. A Szolgáltató, amennyiben tudomására jut, hogy a Felhasználó által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult a Felhasználót a szolgáltatás használatából kizárni.
A regisztrációkor megadott felhasználónév nem tartalmazhat, trágár, obszcén kifejezést, sem magyar, sem idegen nyelven Amennyiben a Felhasználó a fent leírtak alapján szabálytalannak minősülő nevet ad meg, abban az esetben a Szolgáltató jogosult előzetes figyelmeztetés nélkül a Felhasználót a szolgáltatás igénybevételéből kizárni vagy korlátozni.
Amennyiben adataiban bármilyen változás történik, a Felhasználó e változásokat köteles személyes menüjében átvezetni, ennek elmaradásából eredő felelősséget a Felhasználó vállalja.


III.LICITÁLÁS ÉS VÁSÁRLÁS
III./1. A licitálás időtartama 2023. május 15 napjától 2023. május 31. éjfélig (24.00 óráig) tart. Amennyiben az árverés lezárásának időpontja előtti két percben érkezik érvényes ajánlat, az árverés időtartama automatikusan öt perccel meghosszabbodik. Ezt az árverés lezárásának újabb időpontjaira is alkalmazni kell. Ez alapján az árverés addig folytatódik, ameddig az árverés eredetileg meghirdetett 24.00 órai lezárását követően első alkalommal telik el úgy öt perc, hogy annak utolsó kettő percében nem érkezik újabb, a korábbinál magasabb érvényes ajánlat.
III./2. A licit összege 20.000.-Ft-ról indul, a licitlépcső 2.000.-Ft és egyszerre maximum 10 lépcsőt lehet megtenni. Az ajánlati árak forintban (HUF) értendőek, a fizetési kötelezettségét az árverési vevő forintban teljesíti.
III./3. A megtett ajánlat nem vonható vissza. Azonos összegű ajánlatok esetén az ajánlat a licitálást lebonyolító platformon történő megjelenésének időpontja szerint korábban érkező, sorrendben megelőzi a később érkező ajánlatot.
A licitálást az nyeri, aki a legmagasabb összegű érvényes és határidőben beérkezett vételárat ajánlotta fel.
III./4. Az árverés nyertesét a Szolgáltató az árverés lezárását követően haladéktalanul értesíti arról a tényről, hogy az árverés befejeződött, és az árverés szabályszerűségének felülvizsgálatát követően végleges eredményhirdetésre kerül sor. A nyertes ajánlattevő neve közzétételre kerül Szolgáltató által üzemeltetett online felületen.
A Ptk. 6:64. §-a szerint - az érvényes ajánlatot tevő Felhasználó, mint vevő a tranzakció zárásáig az ajánlatához kötve marad, mivel a Szolgáltatás jellegéből kifolyólag az ajánlati kötöttség kizárása nem lehetséges. Az ajánlati kötöttség időtartama a tranzakció időtartamával egyezik meg.
A licittörlésre a Szolgáltató nem kötelezhető, annak végrehajtása csak lehetőség, a licittörlés kivételes és indokolt esetekben érvényesíthető. A licittörlés csak lehetőség és csakis mindkét fél egyetértésével történhet meg.
A tranzakció lezárását követően az eladó és a vevő között szerződés jön létre. A szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket/szolgáltatást a kialakult leütési áron a vevőnek értékesíteni, a vevő pedig, az eladó szerződésszerű teljesítése esetén köteles a terméket/szolgáltatást ezen a leütési áron megvenni és átvenni/igénybe venni.
A szerződés az ajánlatot tevő vevőnek küldött visszaigazolással jön létre, a visszaigazolásban rögzített feltételek szerint.
III./5. Az eladónak és a legmagasabb licitet adó nyertes vevőnek a vételi ajánlat megtételét követően 1 (egy) munkanapon belül kell felvennie a kapcsolatot egymással. A Felek között a licit lezárását követően online szerződés jön létre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekrtv) 5. §- ának megfelelően.
Szolgáltató elektronikus vagy papír alapú számlát készít és állít ki, melyet a nyertes Felhasználónak, mint Vevőnek a licitálás lezártát követően a Felhasználó által megadott email címre továbbít.
A kiállított számlák fizetési határideje 24 óra. A fizetés teljesítési napja a Szolgáltató számláján lévő jóváírás napja.
A számla rendezése történhet átutalással, vagy egyéb a Szolgáltató által biztosított elektronikus fizetés útján, a Felhasználó választásának megfelelően. A banki átutalás költségei a Felhasználót terhelik.
Részletfizetésre nincs lehetőség.
A kiküldött elszámolással kapcsolatos módosítási igényeket a Felhasználó a számlán jelzett fizetési határidőn belül jelentheti be. Ennek elmulasztása esetén további egyeztetésre, számlareklamációra nincs lehetőség.
III./6. Amennyiben a Szolgáltató által kiküldött számla rendezése nem történik meg a számlán jelzett fizetési határidőn belül, úgy Szolgáltató a fizetési határidő lejártát követő 2. napon fizetési felszólítást küld email üzenet formájában a Felhasználónak. A fizetési felszólításban megjelölt további 24 órás fizetési határidő teljesítésének hiányában Szolgáltató és Felhasználó között nem jön létre adásvételi szerződés és így Felhasználó nem jogosult a Szolgáltatás igénybevételére.
A második fizetési felszólításon szereplő fizetési határidő túllépésének 15. napján a fennálló kötelezettségeket követeléskezelés céljából, kizárólag e cél eléréséhez szükséges személyes adatokkal, Szolgáltató követeléskezelő (követelésbehajtó) partnereihez adhatja át behajtásra. Amennyiben a Szolgáltató a követeléskezelőt a követelés kezelésével megbízza, a Felhasználó követeléskezelési díj megfizetésére kötelezhető. A követelésbehajtás eredménytelensége esetén a Szolgáltató bírósági úton érvényesítheti követelését.
Szolgáltató a nemteljesítés esetén jogosult a Ptk. 6:186. § -a szerinti kötbér igényt érvényesíthet.
A fizetési felszólítást a Szolgáltató a Felhasználó által a regisztrációs adatoknál megadott e-mail címre küldött e-mail útján teszi meg, mely írásbeli értesítésnek minősül.
A Felhasználó és Szolgáltató, mint felek esetleges jogvitáira a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény általános hatásköri és illetékességi szabályai az irányadóak. A jelen Általános Felhasználási Feltételekre és a Szolgáltató által működtetett online felületen a magyar jog irányadó.
A Felek kötelezettségeire és a szolgáltatás teljesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) 6:215.§ (1) bekezdése az irányadó.


IV. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
IV./1. Az Általános Felhasználási Feltételek szerint létrejött Felek közötti szerződéses jogviszony az alábbi esetekben szűnik meg:
a) közös megegyezéssel: a Felek írásos megállapodása szerint;
b) a Szolgáltató által kezdeményezett felmondással:
ba.) a Szolgáltató kezdeményezheti a Felhasználási Feltételekkel létesített szerződéses kapcsolat megszüntetését, a Felhasználó regisztrációs e-mail címére történő értesítés megküldésével az értesítés napjával azonnali hatállyal, amennyiben a Szolgáltató úgy találja, hogy a Felhasználó megszegte a jelen Általános Felhasználási Feltételekben rögzített kötelezettségét vagy abban az esetben, ha a Felhasználó a regisztráció során valótlan adatokat ad meg
A Felhasználó regisztrációjának törlése, így a Felhasználási Feltételekkel létesített szerződéses kapcsolat szerződéses jogviszony megszűnése, függetlenül annak módjától, nem érinti a Felek között egymással szemben már fennálló kötelezettségek teljesítését.
IV./2. A Szolgáltató fenntartja jogát a jelen Általános Felhasználási Feltételek egyoldalú módosítására. A módosításról a Szolgáltató rövid felhívás formájában, legkésőbb a módosítás hatálybalépésekor tájékoztatja a Felhasználót. A felhívást a szolgáltatás lebonyolítására szolgáló felület, a Szolgáltató által küldött hírlevél, levél, SMS, vagy valamennyi felhasználónak a megadott e-mail címre küldött értesítés tartalmazhatja. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a módosítást a licitáláshoz történő hozzáférést a Szolgáltató felfüggeszti.
Jelen Általános Felhasználási Feltételek a Felhasználók általi elfogadás napján lépnek hatályba és határozatlan ideig maradnak érvényben.

Adatkezelési tájékoztató
a Csiky Gergely Színház és Kulturális Központ Közhasznú Nonprofit Kft. „https://aukcio.csiky.hu/” aukció felületén keresztül végzett adatkezeléséhez
1. Adatkezelő megnevezése
Csiky Gergely Színház és Kulturális Központ Közhasznú Nonprofit Kft. (a továbbiakban: Társaság)
Székhely:
7400 Kaposvár, Rákóczi tér 1.
Cégjegyzékszám:
14-09-308782
Adószám:
14590652-2-14
E-mail cím:
[email protected], [email protected], [email protected]
2. Fogalommeghatározások
„adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
„adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közléstovábbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
„az adatkezelés korlátozása”: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából;
„adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
„címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;
„az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
„adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi;
„harmadik fél”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak;
„Felhasználó”: a Társaság által működtetett online regisztrációs felületen a magát regisztráló természetes személy.
„személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó, egy vagy több tényező alapján azonosítható.
2
3. Az adatkezelés célja és jogalapja
kezelt adatok köre
adatkezelés célja
jogalapja
A regisztrált Felhasználó neve, telefonszáma és e-mail címe
Az adatkezelés célja a Társaság és a Felhasználó közötti kapcsolattartás lehetőségének biztosítása.
Az (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerint, az adatkezelés az érintett hozzájárulásán alapul.
A Felhasználó által megadott, nyilvános adatbázisban nem szereplő személyes adatok esetében az adatkezelésre a GDPR 6. cikk f) pontja szerinti jogos érdek alapján kerül sor.
A Társaságnál az adatkezelés papíralapon és elektronikusan történik.
4. A személyes adatok forrása, illetve a kezelt adatok köre
A Társaság a Felhasználó által közölt személyes adatot a GDPR 6. cikk f) pontja szerinti jogos érdekre tekintettel kezel, amely jogos érdeket az adatkezelést megelőzően elvégzett érdekmérlegelési teszttel támasztott alá.
A jogalappal összefüggésben a Társaság jogos érdeke: az online regisztrált Felhasználókkal történő kapcsolattartáson keresztül szerződéskötés elősegítése, a megkötött szerződésekkel összefüggésben a Felhasználóval történő kapcsolattartás, kommunikáció biztosítása, ezáltal a szerződés teljesítésének elősegítése.
Amennyiben a kijelölt kapcsolattartó személyében, vagy adataiban változás következik be, a Felhasználó haladéktalanul jelezni köteles a Társaság felé, aki a változásokat a szerződésen elvégzi, és intézkedik a módosult adatok törléséről.
5. A személyes adatok címzettjei, adattovábbítás
A regisztrált Felhasználó által megadott, a 3. pontban megjelölt adatokat a Társaság szerződéselőkészítési feladatokat végző munkatársai kezelik és végzik az azokkal kapcsolatos adatfeldolgozást.
A Társaság harmadik országba adatot nem továbbít.
Társaság az adatkezelésbe és adatfeldolgozásba harmadik felet nem von be, harmadik félnek adatot nem továbbít.
6. A személyes adatok tárolásának ideje
A Társaság a személyes adatokat a Felhasználó regisztrációját követően az alábbi ideig kezeli:
- nem nyertes ajánlattevő Felhasználó adatai a licit lezárásának napját követő napon törlésre kerülnek
- nyertes ajánlattevő Felhasználó adatai a licit lezárásának napját követő 5 év elteltével törlésre kerülnek
3
7. Az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogai
7.1. Határidő
A Társaság az érintett jogai gyakorlására irányuló kérelmét az annak beérkezésétől számított legfeljebb 15 napon belül teljesíti. A kérelem beérkezésének napja a határidőbe nem számít bele.
A Társaság szükség esetén, figyelembe véve a kérelem bonyolultságát és a kérelmek számát, ezt a határidőt további 15 nappal meghosszabbíthatja. A határidő meghosszabbításáról a Társaság a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított 15 napon belül tájékoztatja az érintettet.
7.2. Az adatkezeléssel kapcsolatos érintetti jogok
7.2.1. A hozzáféréshez való jog
Az érintett jogosult arra, hogy az 1. pontban megadott elérhetőségeken keresztül a Társaságtól tájékoztatást kérjen arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy megismerje azt, hogy
- a Társaság
o milyen személyes adatait;
o milyen jogalapon;
o milyen adatkezelési cél miatt;
o mennyi ideig kezeli; továbbá, hogy
- a Társaság kinek, mikor, milyen jogszabály alapján, mely személyes adataihoz biztosított hozzáférést vagy kinek továbbította a személyes adatait;
- milyen forrásból származnak a személyes adatai;
- a Társaság alkalmaz-e automatizált döntéshozatalt, valamint annak logikáját, ideértve a profilalkotást is.
A Társaság az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az érintett erre irányuló kérésére első alkalommal díjmentesen bocsátja a rendelkezésére, ezt követően adminisztratív költségeken alapuló, ésszerű mértékű díjat számíthat fel.
Az adatbiztonsági követelmények teljesülése és az érintett jogainak védelme érdekében a Társaság köteles meggyőződni az érintett és a hozzáférési jogával élni kívánó személy személyazonosságának egyezéséről, ennek érdekében a tájékoztatás, az adatokba történő betekintés, illetve azokról másolat kiadása is az érintett személyének azonosításához kötött.
7.2.2. A helyesbítéshez való jog
Az érintett személy az 1. pontban megadott elérhetőségeken keresztül kérheti, hogy a Társaság módosítsa valamely személyes adatát. Amennyiben az érintett hitelt érdemlően igazolni tudja a helyesbített adat pontosságát, a Társaság a kérést legfeljebb egy hónapon belül teljesíti, és erről az általa megadott elérhetőségen értesíti az érintett személyt.
4
7.2.3. A zároláshoz (adatkezelés korlátozásához) való jog
Az érintett személy az 1. pontban megadott elérhetőségeken keresztül kérheti, hogy a személyes adatai kezelését a Társaság korlátozza (az adatkezelés korlátozott jellegének egyértelmű jelölésével és az egyéb adatoktól elkülönített kezelés biztosításával) amennyiben
- vitatja a személyes adatai pontosságát (ebben az esetben a Társaság arra az időtartamra korlátozza az adatkezelést, amíg ellenőrzi a személyes adatok pontosságát);
- az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
- az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
- az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen (ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben).
7.2.4. A tiltakozáshoz való jog
Az érintett az 1. pontban megadott elérhetőségeken keresztül tiltakozhat az adatkezelés ellen, ha álláspontja szerint a Társaság a személyes adatát az adott eljárásra vonatkozó adatkezelési tájékoztatóban megjelölt céllal összefüggésben nem megfelelően kezelné. Ebben az esetben a Társaságnak kell igazolnia, hogy a személyes adat kezelését olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
7.2.5. A törléshez való jog
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére a Társaság indokolatlan késedelem nélkül törölje az érintettre vonatkozó személyes adatokat, az adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, amennyiben az adatok kezelésére más jogalapja nem áll fenn.
7.2.6. Az adathordozhatósághoz való jog
Az érintett az 1. pontban megadott elérhetőségeken keresztül jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa a Társaság rendelkezésére bocsátott személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná a Társaság az automatizált módon megvalósított adatkezelési műveletekkel kapcsolatban.
8. Jogorvoslathoz való jog
Ha az érintett úgy ítéli meg, hogy a Társaság a személyes adatainak kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi követelményeket, akkor
- panaszt nyújthat be a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9., e-mail: [email protected], honlap: www.naih.hu), vagy
5
- lehetősége van adatainak védelme érdekében bírósághoz fordulni, amely az ügyben soron kívül jár el. Ebben az esetben szabadon eldöntheti, hogy a lakóhelye (állandó lakcím) vagy a tartózkodási helye (ideiglenes lakcím), illetve a Társaság székhelye szerint illetékes törvényszéknél nyújtja-e be keresetét. A lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszéket megkeresheti a http://birosag.hu/ugyfelkapcsolatiportal/birosag-kereso oldalon. A Társaság székhelye szerint a perre a Kaposvári Törvényszék rendelkezik illetékességgel.

You may choose to prevent this website from aggregating and analyzing the actions you take here. Doing so will protect your privacy, but will also prevent the owner from learning from your actions and creating a better experience for you and other users.

sunmoonphone-handsetmap-markercross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram